13/9/10

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΚΕΡΚΥΡΑ 2-0


Χωρίς να εντυπωσιάσει ο Ολυμπιακός νίκησε εύκολα την Κέρκυρα. Ο Φετφατζίδης έκανε άλλο ένα πολύ καλό παιχνίδι και εξελίσσεται σε αποκάλυψη της φετινής χρονιάς. Επιτέλους τελείωσε και η τιμωρία και θα ξαναγεμίσει το Καραϊσκάκη. Ελπίζω να βάλουν μυαλό οι ανεγκέφαλοι που στερούν από την ομάδα το πιο μεγάλο της όπλο. Πώς την είδατε τη διαιτησία στη Θεσσαλονίκη; Μαρινάκη, άσε τις δηλώσεις και άρχισε τα έργα για να ξηλώσεις το παρασκήνιο. Οι άνθρωποι έχουν χάσει την ντροπή. Νομίζεις ότι θα τους κακοφανούν αυτά που είπες; Χα! Προστάτεψε την ομάδα μας. Αρκετά τόσα χρόνια η σχέση βάζελου και διαιτησίας. Όσο για το θέμα Γκαλέτι πρέπει να πω σε κάποιους "ολυμπιακάρες" ότι θα πρέπει να ντρέπονται για αυτά που λένε και γράφουν για έναν παίκτη που τίμησε την ερυθρόλευκη. Ας βουτάμε τη γλώσσα μας στο μυαλό μας πριν μιλήσουμε ή ας το βουλώσουμε. Ντροπιάζετε τον Ολυμπιακό μας με αυτά που γράφετε και λέτε!!!

4 σχόλια:

COSTANTINOS είπε...

ευαγγελε θα ηθελα την γνωμη σου για την περιπτωση του γκαλετι
εγω δεν εχω ασχοληθει και ουτε μπορω να εχω αποψη για τον λογο οτι δεν ξερω αν υπαρχει παραγραφο στο συμβολαιο του που να αναφερει οτι πρεπει να παρει ολα τα φραγκα σε περιπτωση ασθενειας
μονο ο ολαφ ξερω οτι εχει βαλει συγκεκριμενο ορο
τωρα αν γνωριζεις κατι εσυ καλο ειναι να το βαλεις η να το πεις αδερφε
αλλα σιγουρα ειναι κατι και μιλαω προσωπικα με πονεσε
για τον λογο οτι τους αργεντινους τους εχω παντα ψηλα λατρεις γαρ
τωρα για τον δαλουκα και τον βαζελο
δεν ασχολουμαι φιλε και βλεπεις και μεσα απο το μπλοκ μου οτι για διαιτησιες δεν κανω κουβεντα για το λογο οτι με ενδιαφερει το σπορ σαν σπορ δεν θα γινω τωρα ουτε βαζελος ουτε ακετζης ουτε μπαοκος
τα σεβη μου

Unknown είπε...

Φίλε Κωνσταντίνε, για το θέμα του Γκαλέτι δεν ξέρω τίποτα νομικό. Ούτε τι όρο έχει στο συμβόλαιό του ούτε άλλες λεπτομέρειες. Δεν μπορώ να σου πω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο. Ξέρω όμως ότι δεν μπορείς να γράφεις "να πεθάνει ο πούστης, ο φραγκοφονιάς" για έναν άνθρωπο που λάτρευες μέχρι πριν από λίγο. Είμαστε Ολυμπιακοί, έχουμε άλλο ήθος. Δεν μπορούμε να ευχόμαστε να πεθάνει κάποιος και να λέμε πούστη κάποιον που τίμησε όσο λίγοι τη φανέλα. Όσο απογοητευμένος και να είσαι δεν τα γράφεις κάποια πράγματα που είδα σε κάποια ιστολόγια. Προκαλούν εμετό. Είναι κι αυτά μία μορφή βίας.
Όσο για τη διαιτησία, δεν ψάχνω για δικαιολογίες. Δεν τη χρησιμοποιώ για να καλύψω τις δικές μου ατέλειες. Αλλά δεν μπορώ και να μην παρατηρώ το εμφανέστατο. Ότι δηλαδή ο Παναθηναϊκός είχε ΠΑΝΤΑ την αμέριστη βοήθεια των ανθρώπων με τα μαύρα.
Ξέρω να χάνω. Αν φτιάξει ο βάζελος ή ο οποιοσδήποτε άλλος ομάδα καλύτερη από τη δική μου τότε ας φάω και πέντε γκολ. Δεν ανέχομαι όμως την αδικία.
Καλή σου μέρα, φίλε.

COSTANTINOS είπε...

αυτο που ειδες σε καποια ιστιολογια να πεθανει ο πουστης και τα τοιαυτα
αυτοι που τα εγραψαν ειναι απλα ζωα
και δηλωνουν οτι δυστυχως ειμαστε λαος με ασθενης μνημη
σε οτι εχει να κανει με τον θρυλο δε
τα τελευταια δεκα χρονια εχω παψει να ειμαι προσωπολατρεις
με φτιαχνει το σημα και η φανελα που και αυτην καποιοι την εχουν κανει σαν τα μουτρα τους
δεν ειναι η φανελα μας αυτην και η ιστοριας μας
και ξερεις τη λεω θελω την ερυθρολευκη και οχι κατι σαν ερυθρολευκη
αυτην εγω δεν μπορω να την παρω
του μπασκετ ειναι η δευτερη που εχω με ριγες το δωρο της κοπελας μου ειναι η δευτερη του σπανουλη
δεν ηθελα με ονομα αλλα ............
τελος παντων ξεφυγα ως συνηθως
αυτοι που τα λενε αυτα δεν ειναι ολυμπιακοι ζωα ναι απογονοι του δαρβινου ναι
ανθρωποι που δηλωνουν την πιθηκοειδη καταγωγη τους ναι
αλλα γαυροι σιγουρα οχι
ευαγγελε οσο για τους δαλουκες ξερεις τη με χαλαει ρε φιλε απο αποψη αισθητικης ?\
οι μαιμουδες δεν ξερω δεν μπορω να παιρνω εφημεριδα και να βλεπω τα συμπαθη κατα τα αλλα ζωα αν θελω να τις δω βλεπω ντοκυμαντερ

κλεινω εδω γιατι θα με βαρεθεις αν συνεχισω θα σε κουρασω

Unknown είπε...

Σε καταλαβαίνω, φίλε. Έχεις πολύ δίκιο για τη φανέλα. Είναι αίσχος.