22/3/10

ΠΑΝΛΑΓΟΚΟΤΑΪΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 0-1







Γι' αυτό η μία ομάδα λέγεται ΘΡΥΛΟΣ και η άλλη ΒΑΖΕΛΟΣ. Περίμεναν τα πελατάκια να κάνουν πάρτυ, φόρεσαν τα καλά τους, γέμισαν το γήπεδο (δεν το συνηθίζουν), και η συνέχεια γνωστή. Μας γλέντησαν, όχι όπως ζητούσε το "Derby", αλλά με την όπισθεν, και εμείς τους κεράσαμε ένα γκολάκι για να γιορτάσουμε και την επέτειο του 1-4. Το πάλεψαν, βέβαια. Ο Δαλούκας MVP για την Πανάθα, ο Καραγκούνης να κάνει τον μαγκάκο, ο Λέτο να δείχνει γιατί δε θα μπορούσε ποτέ να μείνει στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ και ο Σισέ να μοιράζει γκολ στο μιλητό. Ας του πει κανείς ότι μερικοί αμυντικοί θα τον μαρκάρουν. Δε θα παριστάνουν όλοι τις ανοιχτομπούτες. Και οι οπαδοί τους οι γνωστοί κάφροι. Κακόμοιρα βαζελάκια. Μου μαυρίζει η ψυχή όσο σκέφτομαι τι περνάτε. Σε ευχαριστώ, ομαδάρα μου για όσα μου προσφέρεις. Σε ευχαριστώ Πανάθα που είσαι πάντα κοντά μου στα πιο μεγάλα μου γλέντια να παίζεις ρόλο καρπαζοεισπράκτορα. Φάααπ, πελατάκο!

ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: