22/5/09

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - ΖΑΒΛΑΝΙΑΚΟΣ 67-69




Εμετός! Αυτός ήταν ο πρωταγωνιστής του χθεσινού αγώνα. Εντάξει, η ομάδα μας δεν έπαιξε όπως έπρεπε. Ωστόσο μπορούσε να το πάρει το ματσάκι χθες. Αφήνει όμως ο Ζαβλανός να του κακοκαρδίσουν τους αγαπημένους του; Κάνουν οι Αγγελόπουλοι μεταγραφές, ρίχνουν λεφτά. Δεν είναι αρκετό αυτό. Πρέπει να προστατέψουν την ομάδα παρασκηνιακά. Αυτό είναι το ζητούμενο. Κι όχι μόνο αυτοί αλλά και ο Κόκκαλης πρέπει να κάνει τα ίδια στο ποδόσφαιρο. Είδατε φέτος πόσο αδικήθηκε ο Θρύλος μας. Και βλέπετε τι γίνεται στα πλέη οφ του ποδοσφαίρου. Προστατέψτε την ομάδα μας και τις επενδύσεις σας. Τα βαζελάκια τα ξέρουμε τόσα χρόνια. Πάντα τέτοιοι ήταν. Τώρα θα αλλάξουν;

2 σχόλια:

Krokus είπε...

Ο Κόκκαλης να προστατεύσει την ομάδα; Καλά από ποιόν πλανήτη κατέβηκες;;;!!!!

Φαντάζομαι κάνεις μπλακ χιούμορ όταν υποστηρίζεις ότι ο Θρύλος...αδικήθηκε στο ποδόσφαιρο. Ειλικρινά όσα χρόνια παρακολουθείς αθλήματα αισθάνθηκες ότι ευνοήθηκε ποτέ ή ομάδα σου...ή όχι;

Unknown είπε...

Φίλε, Krokus, πριν αρχίσω την απάντησή μου, πρέπει να σου πω ότι μου αρέσει πολύ το ψευδόνυμό σου. Είναι παρμένο από το ελβετικό συγκρότημα, έτσι δεν είναι; Καταπληκτική μπάντα!!!
Τώρα πάμε στο μήνυμά σου. Δεν κατέβηκα από κανέναν άλλο πλανήτη. Είμαι γήινος. Όχι δεν κάνω μπλακ χιούμορ. Πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός αδικείται στο ποδόσφαιρο συστηματικά από το 1983 και μετά συνεχώς αλλά και παλιότερα σε ορισμένες περιόδους. Ναι, ίσως κάποια στιγμή η ομάδα μου να ευνοήθηκε από τη διαιτησία σαν μεγάλη ομάδα που είναι ή λόγω κάποιου διαιτητικού λάθους. Αλλά συστηματική βοήθεια στον Ολυμπιακό από κέντρα αποφάσεων δεν υπήρξε ποτέ και ούτε πρόκειται. Γιατί ο Θρύλος έχει αγνή ψυχή και μεγαλείο και ικανότητα να σηκώνει κούπες μόνος του.
Τώρα, για να σε προλάβω και να μην μου αρχίσεις τα περί παράγκας και άλλες αοριστολογίες, πες μου σε παρακαλώ συγκεκριμένα παιχνίδια στα οποία έχει ευνοηθεί ο Θρύλος. Γιατί εγώ έχω συγκεκριμένα παραδείγματα για τις άλλες ομάδες. Δε μιλάω αόριστα. Ό,τι λέω το στηρίζω σε γεγονότα.
Τα λέμε,